Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 11:34:22 +0200

Tere!

Kihnu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/05441 
aadressile Pärnu maakond, Kihnu vald, Lemsi küla, Jaani (Suvila) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ümberehituseks valitus ehitus asub riigitee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26920005>  (menetlus nr: 
421092), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kihnu Vallavalitsus) või menetleja (KAIDO SELBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister